onsdag

Det snöar ute, känns lite sådär eftersom jag längtar efter våren hur mycket som helst nu. När man kan börja sitta ute på kvällarna, elda och mysa vid Kålgårn, cykla dit man ska och ja, allt annat som vi gjorde förra våren. Och sen sommaren, ååh, längtar så sjukt mycket!! Känns som man träffar mycket mer kompisar, och så är det ju, man är ute mer och alla samlas på samma ställe och har kul tillsammans.  


Nu sitter jag och pluggar historia och dricker tranbärsjuice (inte gott, men tydligen väldigt effektivt mot urinvägsinfektion:):) haha, ska köra igenom historian riktigt rejält och se vad jag verkligen har koll på och vad jag inte kan alls. Känns inte som det är allt för svårt. Måste bara få in alla kungar och deras regentider, nötanötanöta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0