måndag

Måndagen och första dagen på vårterminen började inte okej.. Bussen till Lugnet som jag alltid byter till kom inte, den var helt borta så jag plus alla andra från Backberget/Hösjö fick lov att ta en vanlig 701-buss ner på stan, och den var såå seg, fick lov att backa och krångla, plus att alla skulle fylla på sina busskort efter lovet, väl på stan fick vi vänta 20 minuter på bussen till Lugnet, och jag hade bara en timmes svenska idag så jag missade hela lektionen, och efter den har jag hål och lunch, så jag har gått upp tidigt och gått ut i kylan och frysit sönder mina tår helt i onödan. Suck. Nu kommer jag säkert bli ännu sjukare fast att jag kände mig piggare i morse, mest ont i huvudet och trött.

Sen efter lunch skulle jag ta bussen hem, och går ner till Kullenhållplatsen, det är en bit, kände mig som en röd köttbulle med mössan på sne, och höll tummarna för att inte träffa på nån jag kände på bussen, var inte riktigt i form för det, varken humör eller utseendemässigt, eller jag struntar i att jag såg ut som en vilde, men ah humöret var inte på topp, trötttjej.. Går på bussen och JIPPIEYOJIPPIYE, där satt hela Falun kändes det som, bla två kompisar jag inte träffat sen i sommras, och dom ville såklart prata och jag kan verkligen inte vara otrevligt eller så, så jag försökte slå på ett smajl och vara trevlig, haha. Inget personligt, om ni läser detta!! Fick skjuts den korta biten från busshållsplatsen hem till mig, dunder. Man tjänar på att va snäll, haha;)

Nu ska jag ta en dusch, äta apelsin och titta på film. Majamys kan bli mitt smeknamn, haha. Nejmen är man inte helt pigg så finns det inte mycket annat att göra.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0