fredag

Har suttit och läst mina två gamla bloggar, den tidigaste är från 2007. Sjukt kul att gå tillbaks och läsa! Hade en till blogg innan 2007 också, men den har jag raderat tråkigt nog. Jag skrev nästan enbart om innebandyn, saknade, saknade innebandyn, längtar som tuuusan till jag får börja igen!!

Hade jättesvårt att sova igår, eller jag hade snarare svårt för att gå och lägga mig, kände mig så pigg, men direkt jag la huvudet på kudden somnade jag, sen sov jag jättegott, tungt och länge, super. När jag vaknade tog jag en lång, varm dusch, jag skulle nog kunna duscha hur länge som helst, så skönt! Och sen käkade jag lunch. 

Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på en film hade jag tänkt. Ikväll ska jag titta på innebandy och sen käka med Linda & Lisa:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0