onsdag

Jag är SÅ trött, antar att det är skolstarten som tagit lite på krafterna, men det spelar ingen roll, jag är GLAD.

Jag har fantastiska vänner, en underbar familj och världens bästa pojkvän. Jag bär på så otroligt mycket kärlek till er!♥ Och jag har så himla mycket kul att se fram emot!
Känns som en otroligt stor klump i magen har släppt nu när min skolsituation ska lösas, det är någonting jag mått dåligt över alldeles för länge, helt i onödan.

Nu ska jag sminka av mig och göra mig redo för natten, ska nog se PH om jag orkar, tveksamt, längtar till sängen. Och imorgon ska jag ta mig en sovmorgon, det behöver jag. (Är ledig på förmiddagen) Och sen på eftermiddagen ska jag till skolan och sen till Kjell! Känner verkligen att jag behöver dit, till Kjell alltså, finns mycket tankar, frågor jag behöver bolla och diskutera med någon nu.
Och juste, jag fyller år imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0