russin

Jag är ett levande, torrt russin. Kom precis ut ur duchen, och shit va det svider och stramar överallt, jag är så torr. Vintern tar kol på mig.

Och jag gillar vintern, men inte denna extrema kyla vi fått i år. Men mycket hellre kallt än tö iallafall, äsch, borde inte klaga. Vi har haft en otroligt fin vinter i år, jag är mer än nöjd, så nu har jag fått min vinterdos. Och jösses vad jag längtar efter våren & sommaren nu!! 

Här är en bild på Linda från en sommarkväll jag kommer minnas länge! Utan att dra hela historien.. Slutade med att jag, Linda, Lisa & Karin, gick hem från en fest i Ornäs(Japp, Ornäs av alla ställen.. haha), och jag hade bara klackar med mig så fick lov att gå barfota. Sen när vi hade kommit till stan liftade vi till Slätta, där vi festade lite till. Tokig kväll!! 
 


Kommentarer
Postat av: snibb

den kvällen kommer aldrig jag heller att glömma! vi kan ju lova varandra att aldrig göra om de, för allas bästa? :)

2010-01-14 @ 12:19:03
Postat av: Maja

:D

Ja, det tycker jag vi kan göra. Och hålla oss ifrån Malins festtips.. haha

2010-01-14 @ 12:50:40
URL: http://mayamayas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0