mitt i natten

Ah som ni kanske förstår blev kvällen totalt misslyckad. Eller bowlingen var rolig! Linda var verkligen superduktig, galet! Jag låg sist ganska länge men sen körde jag tre strikes på rad och kämpade mig upp på en 2:a plats, starkt gjort;) Linda vann & Lisa kom trea!

Sen kom Lukas♥ och skjutsade oss till Hälssinggården. Och sen från och med att han släppte av oss började den misslyckade kvällen, suck. haha, aja.

Nu halvligger jag i sängen med laptopen, har pyamas & sockor på mig och flätor i håret, känner mig ganska så söt. Och sen har jag händernas översidor (vad kallar man det, inte handflatan utan den andra sidan, ovansidan av handen?), supernedkletade med "oliv naturell hand cream", mina händer är så nariga förtillfället, hoppas att detta är en dunderkur som hjälper!

Ska se klart på "När lammen tystnar", ensam(!!), innan jag ska sova.. Kommer antagligen skriva ett inlägg där jag klagar på att jag är mörkrädd om ungefär en timme, haha..

Och imorgon är det söndag, sista dagen på lovet, menmen. På ska bli skönt att sätta igång med vårterminen iallfall! Nya, friska tag! Imorgon ska jag kolla på herrmatchen på Lugnet med Linda och kanske Lisa, ska bli skoj! Det är det enda som är planerat. Ska ta mig en ruskigt lång sovmorgon också. 

Godnatt!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0