ONSDAG

Idag är himlen helblå, solen skiner och det droppar från taken, såå underbart. Den feta rubriken på Aftonbladet verkar mycket lovande: "Ja!! - nu blir det varmare. Rekordkall vinter går mot sitt slut- flera vårtecken är här". Wihooo. Står också att den smältande snön kan orsaka mycket problem i samhället, men det struntar jag i för tillfället!!

Gick ut en stund på dagen och njötnjötnjöt av "värmen" och det fina vädret, och krossade Adam, Clara och gatans andra småttingar på landhockey, kändes bra, haha.
Nu ska jag titta igenom matten hade jag tänkt, hoppas att jag får göra provet imorgon så har jag iallafall en grej mindre att göra efter sportlovet.

Hittade en söt bild på Johanna och mina armar, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0