SJUK

Är sjuk.. Frossa, ont i hela kroppen, feber och sen känner jag mig jätteskum i halsen, har inte ont när jag sväljer eller så men det känns skumt helt enkelt. Kunde knappt sova alls inatt, låg och kollade på hockey istället men det var ioförsig bra matcher på tv så det gjorde ingenting. Hockeyn måste va bland de roligaste under vinter-OS, men det är ju en sån där sport som alltid är riktigt rolig att titta på, ser mycket hellre på hockey än på fotboll som jag bara tycker är sjukt segt, men visst, spännande/viktiga fotbollsmatcher är ju alltid skoj att se. 

Shit va ont jag får i armarna när jag skriver, buhuuu, jag är då verkligen inte pigg asså. Nej nu ska jag ta en dusch och kleta på mig en ansiktsmask och sen titta på innebandy, Faluns damer mot Balrog.

Ni får nog räkna med riktigt usel bloggning ett tag framöver..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0