O_o

Åh herregud va vimsig jag är!! Efter skolan tog jag Borlängebussen ner på stan, bytte till Hosjöbussen, åkte hela vägen hem, tar ca en halvtimme, klev av bussen och började gå hemåt och då kommer jag på att jag har möte hos Kjell klockan 15.00, paniiiik. Springer tillbaks till busshållsplatsen och som tur är gick det en buss halv som jag kunde åka med och jag kom fram till sjukhuset i tid. Puuh. Mötet gick iallafall bra, men jag får inte börja träna än på ett tag...
Nu sitter jag och väntar på att mamma och Moa ska komma hem, vi ska äta semlor, jag beställde en blåbärssemla och den ska jag äta och tänka att DETTA GÖR JAG FÖR INNEBANDYN, tagga!!

Snygg rubrik btw! Vet att ni gillar emovibbarna den sänder ut. Haha. Skriver mer sen! Men innan jag går måste jag bara säga tacktacktack för era fina kommentarer, låter kanske jättelöjligt men jag blir verkligen jätteglad! Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0