TORZDAG

Idag har jag varit i skolan för första gången den här veckan, gick helt okej, gjorde ett matteprov som kändes grymt och fick tillbaks ett naturkunskapsprovet som hade gått super och sånt gör en så glad. Sen när jag skulle hem så missade jag Hosjöbussen från stan, men då fick jag en snilleblixt och tänkte springa till busshållsplatsen vid sjukhuset/Statoil, och ni som bor i Falun vet att det är en bit och att man verkligen inte hinner springa från Östra hamngatan dit och hinna med bussen, stor miss av mig alltså.. Så fick stå och vänta i en halvtimme, men det var ganska skönt ute så det gjorde inte så mycket.

Sen när jag kom hem somnade jag en stund, haha, jag är så trött, sen har jag duschat och pysslat lite och nu sitter jag och dricker en bonaqua, muuums. Har datakunskapsprov imorgon, usch & fy, fattar inte hur jag ska kunna plugga til det.. Ska göra ett försök nu iallafall. Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Caroline

skulle inte du kunna ta med din kamera eller fota med mobilkameran under en hel dag? i skolan, efter skolan, på bussen, hemma och så vidare!

2010-02-25 @ 21:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0