torsdag

Jag är så himlans trött, måste verkligen hitta på ett någonting som gör mig pigg, jag är rejält trött på att vara trött... Jag går och lägger mig i tid, vid 10-11, och går alltid upp samma tid för att få en bra rutin. Men endå så är jag så fruktansvärt, himlans trött, idag efter skolan sprang jag in på stan en snabbis för att köpa lite underkläder som jag tittat på och för att ladda mobilen, det tog max en kvart, sen tog jag bussen hem och var hemma runt halv 12, och jag är helt slut, jag vill bara lägga mig ner och sovasovasova. Visst att man kan vara trött när man går eftermiddagar men jag borde inte vara så förbaskat trött vid lunchtid liksom. Och jag längtar ju som bara den efter att få börja träna igen och det verkar som det är dags snart vilket jag är superglad över men jag är så orolig för att jag inte ska orka, jag orkar ju ingenting annat.. Men alltid förut har jag blivit piggare av innebandyn så det ska nog funka, jag blir ju i vilket fall som helst glad och lycklig ut av den!:) Ja herregud vad jag saknar den, innebandyn, att få träna tills jag är helt slutkörd och spela matcher och ja, allting som har med innebandyn att göra!

Det blev en kort dag i skolan idag, och en väldigt oeffektiv dag, gjorde ingenting. Jag är ju klar så vad ska jag göra. Men jag klagar inte! Imorgon blir det också en kortis dag, ska bara lämna in arbetet sen är det helg, så jäkla skönt!

Jag är jättesugen på en latte, är de värt att ta en tidigare buss för att springa in och köpa en och sen springa till sjukhuset? Nä, är för trött, ZzZzzzz.

Om 35 minuter ska jag gå till bussen, ska på veckans möte. Bloggar efter det! Tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0