tisdag

Shit va länge sen jag skrev, sorryyyyy.

Har hunnit med en massa skoj! Men orkar inte skriva om alla missade dagar, tror inte ni bryr er så mycket heller faktiskt, haha. Bilder från i fredags ska jag lägga upp direkt jag fått ordning på laptopen så jag kan föra över dom från kameran, förhoppningsvis får jag lite andra bilder mejlade från kvällen som jag kan slänga upp här så fort jag fått dom.

Denna vecka har vi projektvecka med temat manligt/kvinnligt, inga vanliga lektioner alls vilket är jätteskönt.
Nu ska jag ta mig en powernap, förbaskat trött. Sen ska jag plugga med Lukas:)


Kommentarer
Postat av: lisa olofsson

den bilden är så sjuukt fin på dig maja! :)

2010-02-03 @ 17:40:58
Postat av: Maja

Åh tack Lisa! :)<3

2010-02-04 @ 13:07:46
URL: http://mayamayas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0