söndag

Igår var jag med Lukas hela dagen och sen på kvällen skjutsade mamma mig & Sandra till Bjurs på fest, men jag och Sandra gick bara in och vände innan vi kände att nä, vi vill hem, så då ringde vi mammsen som fick vända och hämta oss, väldigt snällt av henne att skjutsa och hämta oss i Bjurs, sen åkte vi hem till Carl och var där. Sen smsade några från Etage och sa att vi skulle komma dit eftersom att dom kunde fixa in oss, dom erbjöd oss till och med skjuts dit, haha, snacka om desperat. Men vi tackade nej såklart:)

Nu har jag nyss vaknat och det känns som jag vaknat på helt fel sida, känner mig jätteledsen bara. Ska ringa Malin strax, behöver prata med nån och se om det är jag som är fjantig bara eller om jag har lite rätt i och va ledsen. Hmm. Har ont i magen och mår illa som tusan så har verkligen 0000,00 matlust, och jag & ingen matlust är ingen bra kombo för då blir det massa tjafs och bråk som gör allt mycket värre bara. Blä.
Idag har jag bestämt mig för att ha en pyssla-om-mig-själv-dag, och ikväll ska jag äntligen se Snabba cash med Linda & Lisa:)

Men nu ska jag gå ut ett tag och åka pukla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0