söndag

Idag är det världens bästa pappas födelsedag, grattis pappa!♥

Igår var jag som jag skrev på stan med Sandra, sen åkte jag hem, duschade och fixade mig sen åkte jag på släktmiddag i Vika, morfar har fyllt år och skulle firas, jättetrevligt:)

Sen skjutsade mamma mig, Sandra, Linda & Lisa på fest i stan, började med en trevlig förfest och sen skulle dom till Etage så då bytte vi fest & lägenhet, haha. Sen fick vi skjuts med Jocke och Kim och kom hem runt tre och då somnade jag på direkten. Lyckad kväll!

Och idag kom farmor och farfar hit och vi firade pappa! :) Sen har jag inte gjort någonting mer, mår inte så bra, ganska rejält dåligt asså...

Glömde kameran hemma men tog några med mobilen men dom ser ut så här... haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0