mysfredagis

Har inte gjort någonting alls denna fredagskväll, superskönt. Men ljuger om jag skulle säga att jag inte är lite sugen på att sätta på mig en klänning och dra ut och dansa med mina finisar. Nu låter det som om jag inte tycker om att vara hemma, tro mig, jag älskar att vara hemma och mysa, men i perioder gillar jag att vara ute, helt normalt. 

Nu sitter jag och pressar i mig en näringsdryck, det är så jäkla äckligt. Totalt onödigt också, 300 kalorier som smakar skit, hur ovärt?? Jordgubb är iallafall den godaste, men den är slut nu, choklad funkar om man håller för näsan och verkligenverkligen anstränger sig, apelsin är oätlig, sjukt äcklig, smakar medicin.. 

Nä nu är jag alldeles för trött, ska väl försöka få i mig den här sen gå och lägga mig. Imorgon ska jag till stan/kupolen med Sandra:)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0