måndag..

Glömde min påse på bussen idag med en massa skolböcker och annat viktigt i, första gången jag tappar bort någonting, jag är verkligen extremt noga med att hålla koll på mina saker, tittar ALLTID en extra gång innan jag ska kliva av bussen eller gå från ett klassrum eller nått sånt, men idag så gjorde jag tydligen inte det. Skyller på att jag hade så mycket att hålla reda på, en väska, en pärm och en påse, och att det var mycket folk på bussen och att jag satt och lyssnade på lite smaskiga berättelser från helgen. Fick iallafall nummret till någon Gun på Dalatrafik som skulle leta reda på min påse och ringa mig sen. Stor suck.

Annars har dagen varit bra, var på Studium för första gången och det gick verkligen jättebra. No problems! Jag går där eftersom jag missat så mycket när jag inte varit i skolan, har missat tre prov som jag ska göra där. Men tror faktiskt jag ska fråga om jag får fortsätta även efter det att jag gjort proven, det är ju verkligen lyx att sitta där och plugga med en egen lärare. Men jag förstår om det inte skulle funka, finns ju dom som har det svårt med matten som behöver den hjälpen mer än jag, men man kan ju alltid höra. Hade också ett samtal och planerade framtida arbeten med Kavitha, läraren i engelska, det kändes också bra. Skönt!

Nu sitter jag och funderar på hur jag ska få tillbaks min påse eftersom ingen ringt ännu, tänkte slå en pling till Gson eftersom hon har tidigare erfarenheter av borttappade saker på bussar.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0