ljug för mig älskling

Är jättetrött, jätteopepp och lite så. Ska ut med mina fina tjejer ikväll, blir nog bra. Bjuden på fest i stan, men självklart får inte killarna vara med dit (Malins pojkvän & hans kompisar), like always, fan va tråkigt det måste va att vara kille ibland, när det gäller såna grejer har vi tjejer klart en fördel. Har blivit nekad att komma in på fest en gång, och då va det nå randomtjejer i Bojsen som hade festen:) Men iallafall så är festen i stan utesluten, så vi får kika vidare efter nått kul. Men jag tycker det är så hemskt förnedrande att fråga efter fest, typ smsa massa randoms och va överdrivet trevlig, haha.. 
 
Lyssnar på Lisa Ekdahl, aldrig hört något bättre. Rubriken är titeln på en låt hon gjort, det är den vackraste låt jag någonsin hört. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0