Längtar tills jag får krypa ner i sängen

Har precis tagit en dusch och sitter nu och väntar på att håret ska bli någolunda torrt. Medans underhåller jag mig med facebook och min almenacka. Det är ett bra beroenden jag har, almenackan alltså, jag skriver ner precis allt som jag ska göra & jag tackar Gud, eller någon, för att den inte låg i påsen som jag glömde på bussen.


Adams skidträning gick bra! Snön vräkte ner på slutet och det blåste ganska kallt, men det var skönt med frisk luft och en promenad. Och Adam tyckte det var jättekul vilket var viktigast. Fick träffa Lukas en snabbis innan också:)!

Nu ska jag lägga mig och lyssna på Tyskungen, sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0