LYCKAD KVÄLL!

Hade såå kul igår kväll, sjukt lyckat! Även fast det inte blev alls som planerat..

Började med att jag mötte upp Linda och Lisa vid Hälssinggården och vi mötte upp Tobbe, Joakim och Gandy. Sen åkte vi vidare till Bojsen, på "fest", medelåldern var väl kring 25-30 och fest var det då inte, så vi kände bara att nej, vi måste här ifrån, haha..

Så då fick vi skjuts till Hälssinggården och jag valde att hoppa av hemma hos Lukas, och var där en stund. Sen tog vi bussen och jag mötte upp Astrid och Mirja och vi åkte på fest i Hosjö medan Lukas och hans kompisar drog till Hanna.
Och det var verkligen en sjukt rolig fest, mycket trevligt folk, bra musik och alla var på grymt humör, great! Och Astrid och Mirja, vilka toppentjejer!!
Sen fick jag skjuts hem av några mycket vänliga människor, så jag slapp gå hem ensam, tacktack!

En och annan film spelades in och bilder togs så jag lägger in nått så fort Astrid skickat. Om dom inte är alltför, vad ska jag säga, crazy... haha.

..Nu taggar vi om till onsdag tjejer!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0