HÅL I CA 4 TIMMAR...

Vi skulle ha dubbellektion i svenska idag, men Ulla, vår lärare, är sjuk så nu har jag hål fram till datakunskapen som är sista lektionen. Gaaaanska så sugen på att gå hem, men har ju ett prov som måste göras.

Efter skolan ska jag hem en snabbis, sen ska jag in på stan med Fanny, ser verkligen fram emot att träffa henne! Vi träffades ju minst fyra dagar i veckan förut, på träningar, matcher och så vidare, men nu när jag inte jag fått tränat ses vi jättesällan vilket verkligen suger. Men idag så ska vi alltså träffas:)! Jag har fortfarande inte hittat någon klänning så det är vad jag ska kolla efter på stan, ska även köpa lite småsaker: ansiktsmasker, strumpbyxor och nagellack. Sen ska vi göra en liten hemlis som jag inte tänker skriva här;) Efter stan åker vi direkt upp till Lugnet för att jobba på dammatchen, derby, Falun möter Mora!



Kommentarer
Postat av: alicia

oj, va skönt med hål :)

kan du inte berätta lite vad du tkr om kissie, dessie & paows blooggar ? :)



Kram :)

2010-02-26 @ 09:53:32
Postat av: elin

hittade hit via dessies blogg, du verkar ha en bra blogg :)



jag undrar lite om vad du brukar göra på vardagar / helger:)

vore jättekul att veta:)

2010-02-26 @ 09:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0