godnattis

Har försökt blogga hela eftermiddagen men blogg.se fungerade inte.. Men nu så. Var som sagt hos Kjell och Iris vilket gick bra, jag ska börja med näringsdrycker nästa vecka, två om dagen och om det fungerar som det ska får jag börja träna om cirkus två veckor! Sen hämtade mamma mig och vi åkte till Näs och lånade böcker, jag lånade en engelsk bok, Göran sa att det var det bästa sättet att lära sig engelska på så ska väl ge det ett försök, håller mig dock hellre till det svenska språket;)

Nu hade jag tänkt pilla lite på projektarbetet en liten stund, den sista touchen liksom. Sen ska jag titta på Barnen i Bullerbyn med Moa, sweet! Sen ska jag sova innan tio så med detta inlägg säger jag: Godnatt & sovgott!




Kommentarer
Postat av: linda

såå kul att du kankse får träna snart! <3

2010-02-05 @ 12:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0