GODMORGON

Jag har sovit hela dagen i princip, eller har väl varit upp i omgångar men sen somnat om igen. Men senaste gången jag somnade drömde jag en jätteotäck mardröm så nu är jag uppe och gruvar mig för att gå ner och lägga mig igen, så jag skjuter nog upp det några timmar.

Jag mår iallafall bättre idag, så jag hoppas på att ta mig till skolan på torsdag. Inte alls bra tajming att bli sjuk denna vecka, inte för att det någonsin är bra tajming men denna vecka hade jag verkligen behövt vara i skolan. Missade ett matteprov i måndags och vi skulle köra igång med kursen i matte-B denna vecka också och det är ju alltid bra att vara med i början av nya kurser. Men det finns inte så mycket att göra, kan ju inte rå för att jag är sjuk. 
 
Kom precis upp ur badet, har badat skumbad med Adam, hihi. Alla andra är ute på annat, pappa och Moa är på innebandymatch, mamma är på möte och Clara är på träning. Nu ska jag spela lite playstation, Adam är så grymt mycket bättre än mig, lite pinsamt.
Saknar Lukas jättejättemycket!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sexy lady!

festa i helgen?

2010-02-23 @ 21:24:14
Postat av: snibb

damn girl!

2010-02-25 @ 08:22:32
Postat av: Anna

Supersnygg tröja bruden xP

2010-02-25 @ 20:45:30
URL: http://blogg.stureplan.se/hibbs/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0