fredagfredagfredagfredag

Den här veckan har flugit iväg, kändes som det var måndag igår! Jättekskönt. Imorse när vi kom till skolan var inte ens läraren där, dom hade skrivit på tavlan något i stil med: Lämna era erbeten i plastfikor på katedern, sen ser jag ingen anledning i att ni skulle behöva vara kvar, trevlig helg. Wiiii:)! Så jag och Emma tog bussen ner på stan en liten snabbis sen åkte jag hem.

Dagens todoooo:
[X] Skola, lämna in projektarbetet
[X] Åka med mamma till hennes jobb och hämta rockringar till Lukas & åka förbi med dem hos honom. (Undrar fortfarande vad han ska ha dom till?? Vet bara att han behöver dom "till förfesten")
[X] Ansiktsmask, dusch, rakning, skrubbning osv
[X] Lägga mig i sängen i någon timme och lyssna på Tyskungen, smörja benen, måla naglarna och lite sånt
[X] Sätta på mig kläder, sminka mig
[X] Middag med Malin & Sandra
[X] Fest med Sandra, förhoppningsvis Malin & Lisa också
[X] Hem och sova med älsklingen

Det är dagens "todos", men av tidigare erfarenheter kan jag säga att det aldrig blir som man planerar, men det är nice, jag älskar att vara spontan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0