engelsk grammatik.

Pluggar grammatik för fulla muggar, tänkte göra klart så mycket som möjligt av engelskan idag så kan jag lägga allt krut på matten och framför allt på naturkunskapen resten av veckan, prov på torsdag. Har även lite svenska att göra så detta blir en typisk pluggvecka. Känns endå helt okidoki.

Alltså den här bilden är SÅ ROLIG, om man fattar grejen med den. HAHAHA. Om vi säger så här, jag & Sandra hade varit ute & busat lite en sommarkväll och det slutade lite crazybananaaas. Tog iallafall den här bilden på natten då när vi kommit hem, ganska trött tjej. Den får förgylla detta grymt tråkiga plugginlägg:)

Föresten, vad vill ni att jag ska blogga om??


Kommentarer
Postat av: kenny

haha du skriver "frågor" till läsarna på dina inlägg, men tror du på fullaste allvar på några svar? (:

2010-02-15 @ 21:06:30
Postat av: Linaablomberg.devote.se

vad går du på för skola? jätte fin blogg!

2010-02-15 @ 21:32:54
URL: http://linaablomberg.devote.se/
Postat av: Anna

va fin du va! och snygg header



titta gärna in på min blogg: http://aannaleion.devote.se/



2010-02-15 @ 21:36:57
URL: http://aannaleion.devote.se/
Postat av: karoline

gillar redan bloggen som den är och jag läser den regelbundet, kanske du kan ta kort på "dagens-outfit" lite oftare? eller typ ha någon frågestund/tävling eller liknande? annars gillar jag den precis som den är! så tack för en bra och läsvärd blogg :)

2010-02-16 @ 14:51:07
Postat av: benke

gratz till alla fina kommentarer maja!

2010-02-16 @ 23:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0