tisdag

Hade en superdag i skolan idag, samhällskunskap & mentorsgrupp, slutade kvart över 10, wihoo. Sen åkte jag hem och sov till klockan fyra, gaanska så skönt. Min påse är fortfarande på vift, den fanns inte på hittegodsavdelningen hos Dalatrafik iaf, undrar vilken idiot som tagit den....

Ska följa med Adam ner till Pumpen om ett tag, han har skidträning och jag ska ta en promenad med Malin. Sen ska jag hem, duscha och natta honom. Skidträning vid Pumpen, får lite nostalgikänslor, jag åkte ju skidor i ganska många år i Korsnäs IF, en gång lyckades jag åka vilse under en tävling i Sågmyra och dom fick ut och leta efter mig med skoter, HAHA, gick i femman-sexan typ så var inte så liten heller.. Gissa om jag får pikar om det där ofta!
Jag har gått på gymnastik, spelat bandy, fotboll, pingis och sjungit i kör också, tror jag testat på det mesta. Fotboll spelade jag i jättemånga år. Var aldrig speciellt bra på någon utav de andra sporterna enligt mig själv, får alltid höra att jag har för höga krav på mig själv när jag säger så, haha.. men jag var faktiskt riktigt duktig på pingis, lite utav en dold talang! ;) Nu är det innebandy som gäller vilket är den absolut bästa sporten i världen, och så spelar jag golf på somrarna! :)

Nu ska jag glida ner till skidstadion, hörs sen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0