Alla ♥-dag

Har verkligen inte gjort mycket idag, var som jag skrev ute ett tag i solen, jätteskönt, sen har jag städat nere och flyttat en vit byrå/skåp, eller vad man ska kalla det, in på mitt rum.
Sen hade jag ju himlans gärna velat träffat Lukas, menmen, det blir inte alltid som man vill. Försöker att inte va allt för deppig men det är svårt, hade liksom sett fram emot det. buhu:(

Hittade några bilder från en mysig vårkväll tillsammans med några vänner vid Udden. Hade lånat Moas kamera, märks att vi inte fattade hur man skulle göra;) Känns som våren är otroligt långt borta när man titta ut genom fönstret och det enda man ser är snösnösnösnö. Men idag droppade det från taken och vårfåglarna sjöng, så nog närmar det sig allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0