ONSDAG

Är äckligt trött och får ont i magen när jag tänker på att jag pluggat alldeles för lite inför det seminarium jag ska hålla på historian imorgon och att jag enbart läst igenom papperet till idrottsprovet en gång, alldeles för slött, inte okej alls. Nästa vecka blir det andra bullar!

Denna onsdag har varit himla bra, jag har gått och blivit med jobb, är superduper glad! Tack världens bästa för det! Efter tjat från Ted gick jag till arbetsplatsen med mitt CV, redan samma dag fick jag komma på arbetsintervju och nu har jag ett jobb som jag är säker på att komma passa mig som handen i handsken, är sååå glad & förväntansfull!
Har fikat med mamma, Adam mfl idag på Lugnet, sen tittat på Claras match som vanns med 23 mål gjorda och 0 insläppta, great!

Nu ska jag läsa igenom de bloggar jag följer, det slog mig precis att jag läser bloggar med målgruppen kvinnor 30-40 år. Tycker att dessa bloggar är hundra gånger mer läsvärda och framför allt mycket mer inspererande än alla fjortisbloggar som finns. Mina senaste inköp har förövrigt bestått av inredningsprylar till lägenheten, blommor, ett superfint fotoalbum, en kokbok och en anteckningsbok för recept, vuxenpoäng!

Nu ska jag värma sängen (kommer antagligen somna..) så mannen min får krypa ner i en varm, mysig säng, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0