TREDJE ADVENT

Hur fort har dessa tre adventsveckor inte gått? Galet. Minns när man var liten och veckorna innan jul gick såå himla segt, nu känns det nästan som dom går lite för fort men jag klagar icke!

Idag åt jag och Ted en extra god adventsfrukost med bland annat julskinkan Ted gjorde igår, den blev så god! Sen åkte jag med mamma och Adam och tittade på Moas match, dom vann med 18-1, fanns inget att klaga på alltså;)
Sen blev det lunch, pussade på Ted som åker till Stockholm idag och kommer hem i slutet av veckan, som det ser ut nu på fredag. Himla lång tid.. Buhu.

Nu på eftermiddagen har jag pysslat om min sjuka lilla vovve, torkat kiss flera gånger, antagligen urinvägsinfektion, stackars min lilla bäbi.

Och ni! Ni måste lyssna på denne man, han är så jävla bra! In på Spotify NU och lyssna!
Stiko Per Larsson – Tro Inte På Nåt
Stiko Per Larsson – Lucky House
Stiko Per Larsson – Bröder
Stiko Per Larsson – Törneros
och alla andra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0