ONSDAG

Idag har jag varit på stan med mamma och mormor, jättemysigt. Jag la undan två par skor, samma modell men olika färger, ljusbruna och svarta, ska fundera på vilken färg jag vill ha tills imorgon då jag ska ner och köpa dom. Supersvårt, tycker båda färgerna va lika fina.. Känns iallafall jäkligt bra att äntligen hittat ett par supervarma skor som jag kan ha till allt, och det blev ett par riktiga klassiker som aldrig kommer bli omoderna.

Annars har det inte hänt så mycket, har varit ute på långpromenad med Totte och tränat han, just nu tränar vi på kontakt, när vi är ute och går och jag säger Totte stannar han direkt, men nu vill jag att han ska vända sig om, komma till mig, sätta sig och titta upp på mig. Detta är främst för att jobba bort hans hemska skällande på bilar, alla jag frågat säger att det är en period nu när han är valp och att det går över, men jag vill inte riskera att det inte kommer att gå över, därför är det bäst att ta tag i problemet, även fast det bara kanske är en period, man kan ju aldrig vara säker.

Sen har Totten varit och klippt sig lite grann, så nu är han så fin, nyfriserad med toffs, världens sötaste vovve. Och sen var vi ute och lekte med Simba, det är en av alla hundra miljontals positiva saker med att ha hund, man lär känna så mycket nya människor, det är jättekul!

Nu har jag precis ätit middag, sallad, himla gott. Ska ringa Ted nu och höra hur kvällen blir, vart vi ska sova och så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0