MÅNDAG

Igår blev det en heldag på Lugnet med familjen, Clara spelade DM! Älskling, Lindström och Aronsson kom förbi och höll mig sällskap några timmar också! Sen middag med familjen och sen hem till hjärtat. Vi tog det bara lugnt, jag gick en promenad, Turner kom förbi en stund och sen såg vi film.

Klockan halv sju imorse somnade jag, efter en natt som inte går att beskriva med ord. Det var den finaste och underbaraste natten i mitt liv, jag vet liksom inte hur jag ska uttrycka mig för att få er att förstå. Jag är så otroligt lycklig, lyckligast i världen. Ted, min fina, underbara, mitt allt och mer, inga ord i världen är tillräckligt starka för att beskriva allt det jag känner för dig. Jag älskar dig något så otroligt.

Nu ska jag till stan en snabbis, stickade strumpbyxor och mat till kvällen ska inhandlas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0