JULLOV!! / LÖRDAG

I torsdags kväll åkte jag till Knoppen, Ted kom hem från Stockholm, äntligen!!:) På fredagen var jag på julavslutning i skolan, sen gjorde jag min allra första arbetsdag på nya jobbet, hur kul som helst!! Trivs redan som fisken i vattnet!
Sen när jag kom hem hade Ted städat hela lägenheten, och skruvat ihop det nya skrivborde och fixat, blev hur fint som helst. Och sen fick jag en tidig julklapp av Ted, en suuuupersnygg klocka från Dolce & Gabbana, kommer aldrig ta av mig den, hehe. Tack älskling!
Sen åkte vi hem hem, till Hosjö alltså, och tittade på Robinson. Efter det åkte vi till Teds pappa och hans fru och fikade. Dom har precis fått hem en valp, hur gullig som helst! Var en jättetrevlig kväll:)

Idag har vi varit på tippen en sväng och handlat en kontorsstol. Senare ikväll ska vi till min mormor på födelsedagskalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0