HEJ PÅ ER

Va några dagar sen jag skrev sist nu, har haft fullt upp. I fredags var jag och hämtade ut Ted från sjukhuset, fick äntligen hem min käre man, gissa om jag var glad! Vi åkte direkt och inhandlade lite julgrejer som saknades, bland annat en fin julstjärna på fot, en stor julstjärna man hänger och julblommor. Sen åkte vi och köpte lite nödvändigheter som saknades i kylskåpet.

Sen blev det pyssel och mys resten av kvällen! I lördags segade vi oss bara, var upp på sjukhuset en sväng och hämtade medicin, det var nog det enda vettiga vi gjorde. Lördagen följdes av en helt fantastisk natt, låg i Teds famn hela långa natten och han höll om mig sådär så att man verkligen känneri hela kroppen, från topp till tå, att ingenting i denna värld kan sära på oss två. Vaknade helt jättelycklig på söndags morgonen och åkte till Hbo och dömde innebandy med Malin! Sen blev det stan och julklappsshopping med hjärtat, mamma & Clara. Sen hem, fika med farmor och farfar som var på besök sen åkte vi och städade Teds ena bil som han ska sälja, imponerade på Ted med mina strålande bilstädskunskaper, hehe. Sen blev det middag och tidig myskväll.

Idag har jag varit i skolan igen, kändes så himla jobbigt imorse innan jag tog mig iväg, usch & fy, Ted var snäll och gick ut med Totte så jag slapp stressa vilket var skönt, och väl där kändes det inte ett dugg tungt längre.
Slutade sent idag och kom inte hem förens alldeles nyss, supertrött, tänkte ta en dusch och sen sätta mig framför tvn med en kopp kaffe, och snart kommer Ted hem också:)

Två veckor kvar nu bara innan långa, mysiga jullovet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0