GOD FORTSÄTTNING!

Och God Jul i efterskott!

Jag hade en helt fantastiskt bra julafton tillsammans med hjärtat (Finns inga ord i världen som räcker till att beskriva allt och hur starkt jag känner för dig, jag älskar dig så innerligt) och våra nära och kära. Vi började julfirandet hemma hos Teds bror Krister, Anneli och söta lilla Anton, där var även en hel del annan släkt, bland annat Teds pappa och Monika och dom hade med sig sina fina vovvar, Karex (osäker på stavningen) är bara nån månad gammal och söt som en liten nallebjörn.

Framåt eftermiddagen/kvällen åkte vi ut till Vika för att fira resten av dagen tillsammans med min släkt, vi spelade sällskapsspel (mitt och Teds lag vann alla gånger, viktigt!) och hade det mysigt.

På kvällen tittade vi på en mysig sagofilm hemma på Backberget och sen när vi kröp ner i sängen jag och älskling för att göra kväller låg jag en lång stund vaken och bara log och tänkte på hur fantastiskt bra allt är.

Ted ligger fortfarande och sover, jag var uppe med tuppen, eller ah vid tio och dammsög och lite sånt. Idag fortsätter julfirandet med släkten på pappas sida, dock ska Ted till sin mamma i Gävle idag så juldagen kommer vi fira på olika platser.

Nu ska jag sätta på mig något vettigt, klockan två kommer släkten! Ha en fin juldag allesammans!

Två fina vinterbilder!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fest ikv elr?:D

2010-12-25 @ 12:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0