FREDAG

Idag har varit en riktigt bra dag, det har inte hänt något speciellt men den har liksom kännts, ja bra liksom:)

Efter skolan åkte jag ner på stan och köpte en himmelskt doftande bodylotion och sen solade jag 20 min. Nu har jag precis duschat och smörjt in mig och satt på mig lite fina hemma-kvälls-kläder, man vill ju vara fin fast man inte ska ut.

Strax kommer Ted med maten och då blir det middag för oss och våra för kvällen tre barn, sen ska vi hyra någon bra film och kanske borde man kika lite på Idolfinalen också, kidsen får bestämma, jag är nöjd så länge jag får ligga i Teds famn och snutta på ett glas vitt som lite fredagsgott.

Ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0