ATT LÄSA & SKRIVA



Min absoluta favoritpoet är Kim, hennes texter är guld. Jag kan sitta i timmar och sträckläsa och jag har nog läst de flesta av hennes texter tio gånger om vid det här laget.
Jag älskar att skriva själv också, även om jag kan erkänna att det blev mer producerat då än nu. Jag är liksom tom nu, tom på mycket ledsamt och alldeles jättefull av allt livets fina. När jag är nöjd, tillfredsställd och lycklig, då blir jag tyst.

Jag tror det är så, att människor som mår dåligt på ett eller annat vis, skapar bättre än någon annan. De bästa låtarna är de som är fyllda med ångest lika så de bästa författarna, poeterna. Det är något med den där ångesten som får människor att skapa en himla massa vackert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0