VAKNAT PÅ HELT RÄTT SIDA!

Känns som det här kommer bli en riktigt bra dag! Jag var pigg och glad när jag vaknade av mig själv imorse vid halv tiotiden, efter ca 5 timmars sömn bara, och solen lyser, himlen är helblå, finns mysiga familjeplaner för dagen, Lukas kommer hem idag och vi ska ha myskväll, jag ska träffa Malin och kanske Sandra och gå en långpromenad lite senare idag och ja allt känns bara allmänt bra! I'm happy liksom:)!

Igår var jag somsagt på påskmiddag i Vika, var jättemysigt, jag har en sån himla underbar släkt! Fick en söt påskhöna med godis och pengar, tack mormor♥ Vi åttatiden fick jag skjuts hem med min morbror, fixade i ordning mig och sen kom Linda & Magda och hämtade upp mig och vi åkte till Stenäset på lagfest. Var inte alls speciellt pepp innan men jag är glad att jag åkte dit för det blev en jätterolig kväll! Kom hem vid tre och somna så fort huvudet rörde kudden. 


Vi skulle se ledsna ut, blev inte så lyckat, haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä ser deprimerade ut

2010-04-05 @ 16:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0