TORSDAG

Hemma och är sjuk, inte så kul nej. Skulle va med Fanny idag var planerna, men nu blir det ju inte så, trist. Vi får ta det en annan dag direkt när jag blivit piggelin! Missar iallafall inget viktigt i skolan, har ju min mattedag idag och jag tycker faktiskt jag har koll på det mesta inför provet nästa vecka, har ju tre lektioner kvar innan provet också och en av dom är studiumtid så det kommer nog gå fineamang. Men hade verkligen behövt ta mig iväg till skolan imorgon, missar jag datorkunskapen kommer jag komma efter jättemycket eftersom jag ska vara ledig nästa fredag.. Men jag tar en dag i taget och håller tummarna för att jag är frisk imorgon.

Lukas drar till fjällen idag och kommer hem på söndag, kul för honom mindre kul för mig, haha, tänker på att det är sista gången för i år och det gör mig på bättre humör! ;) Hur min helg kommer se ut vet jag inte riktigt än, beror på hur pigg jag är, planerna är iallafall att grilla med ett gäng kompisar, så jag hoppas att jag är frisk tills lördagen! Imorgon blir iallafall myskväll med pappa, Adam & Clara. Mamma ska ut med jobbet och Moa pratade om någon fest.

Haha, jag skriver verkligen ingenting som ni bryr er om överhuvudtaget. Tycker nästan lite synd om er som läser allt det här! haha:(


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan ju lägga in mer bilder då blir det roligare:P

2010-04-15 @ 14:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0