TISDAG

Kände verkligen för att vara hemma när jag vaknade imorse, min kropp mår inte helt hundra, jag har sån huvudvärk och en massa annat plus att jag nog aldrig varit så här hungrig i hela mitt liv, och det är konstigt, riktigt konstigt för jag äter långt ifrån lite om man jämför med förut. Jag åkte iallafall till skolan och känns ju skönt nu så här efteråt att jag tog mig iväg även fast det inte var helt smärfritt, haha. Fick iallafall njuta av dagens sol, åh va underbart det är, kan inte få nog!
På idrotten idag bowlade vi, 100 kronor skulle vinnaren få, jag kom näst sist av fem, urdåligt, men jag är ganska glad ändå för jag vann över Carl, wihooo!

Nu sitter jag hemma hos älsklingen min, fast han är på fotbollsträning så jag och hans lillebror Isak tittar på tv. Tror jag ska börja skriva lite på mitt tal som jag ska hålla på fredag medan jag väntar på att programmet vi ska se ska börja.

Nu stänger jag av datorn! Bye!


Kommentarer
Postat av: -

jasså, jag hörde att carl vann jag..fint att ljuga till det såhär på bloggen och allt. dålig stil.

2010-04-13 @ 23:17:02
Postat av: Maja

Man är inte anonym på nätet Carl! Och du, bättre lycka nästa gång, hihi.

2010-04-14 @ 13:36:27
URL: http://mayamayas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0