SUNNY MONDAY

Hemma! Eller just nu är jag i skolan, men hemma i Falun igen efter min och Fannys tripp till fjällen. Vi har haft det hur härligt som helst med god mat, fantastiskt väder och massa skratt! En liten minisemester som gav mig massor utav ny energi och miljoner fräknar! :)

Nu sitter jag somsagt i skolan, har hål och ska strax gå ner på stan i solskenet och möta upp Sandra. Har inte träffat henne på år och dar känns det som, det är säkert minst tre månader sen sist iallafall. Helt sjukt med tanke på att vi bor typ 500 meter ifrån varandra och att båda åker buss till/från skolan. Helt sjukt är också att vi i princip träffats varje dag i 10 års tid och nu träffas vi knappt en gång varannan månad, inte okej.

Nu måste jag springa!! NJUT AV SOLEN!


Kommentarer
Postat av: Sandra du vet

Skärpning på oss!! <3

2010-04-12 @ 15:27:22
URL: http://sandraahhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0