SÖNDAG OCH SJU VECKOR KVAR TILL SOMMARLOV

Helgen går mot sitt slut och imorgon är det skoldags igen. Just nu är jag alldeles för otaggad på skola, det känns som den kväver mig lite grann. Det är vår, jag vill vara ute i solen och bara njuta av livet, inte sitta innomhus och framför allt inte i ett klassrum... Aja, oftast går vårterminen jättefort, får hoppas att detta år inte är ett undantag:)

Har haft en finfin helg iallafall. Borlängetrippen var trevlig, vi lunchade på ett italienskt ställe och jag åt pasta med musslor och vitlökssås, såå gott. Fick med mig ett par jeansleggings och en klocka hem. Sen kom Lukas och vi har haft två jättemysiga dagar tillsammans, hjärta dig. Och pappa åkte till Portugal idag för att spela golf tillsammans med en kompis, jag hoppas de får en riktigt rolig resa:)

Nu på kvällen har jag och mamma städat altanen och tagit fram möblerna osv. Ser fram emot många mysiga sommarkvällar med nära & kära där. Har även jagat kanin, men som tur är tog det inte två dagar att få tag på henne som sist, utan en halvtimme, men ett jäkla jobb var det allt.

Nu är klockan strax nio och jag ska gå upp och lägga mig i soffan med mamma och Moa, filmtajm:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0