ONSDAG

Sådär, nu är jag hemma igen. Nationellt prov idag somsagt, gick helt okej. Skönt att ha det avklarat! Efter skolan mötte jag upp Malin på Kristine och vi gick och uträttade två saker som jag tänkt göra väldigt länge men som aldrig blivit av eftersom det varit så fullt upp med allt annat. Men idag tog jag tummen ur röven (haha, fult uttryck) och fick det gjort. Great! Sen åkte jag hem, min favorit kom och vi åkte upp till FK, han skulle träna Moas lag och jag följde med som sällskap. Sen gick vi och åt mat, och sen åkte vi hem med mamma. 

Nu ska jag faktiskt gå och sova, tro det eller ej. Imorgon väntar en mattedag, prov på morgonen sen vanlig lektion. Sen blir det 100 % plugg på stadsbiblioteket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0