MÅNDAG

Studdsade nästan till skolan imorse efter en liten sovmorgon, solen sken, det var ganska varmt, jag träffade Sandra på busshållsplatsen och sen Johanna på bussen, bra start helt enkelt! Och sen har dagen flytit på i ett härligt flow liksom. Ett litet minus var kanske att jag fick reda på idag att jag har prov, imorgon, men det ska nog fixa sig. Denna vecka kommer bli en klassisk pluggvecka, 3 prov och en inlämningsuppgift. Skulle på stan med Sandra idag egentligen, men när provet imorgon dök upp fick jag lov att hoppa över det, trist.

Solen gick i moln precis när jag slutade och har inte visat sig sen dess. Men det passar mig ganska bra, ska ägna mig åt plugg & städning resten av dagen.
 
"Varför är du så seriös och tråkig på bloggen? Fan visa ditt riktiga jag Maja, sjukt mycke bättre" En kommentar jag fick idag, haha.

Nä nu ska jag göra nytta, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0