LOVE LIFE!

Jag mår så bra och livet är så himla underbart! Hela jag är fylld av ett lyckorus som inte går att beskriva, lyckalyckalycka. Vill dela med mig av all denna glädje! Tror pappa är lika vårlycklig som jag, han ringer en massa kompisar och frågar om dom tränat nått på baksvingen, haha, han är nog riktigt jäkla golfsugen nu skulle jag tippa på!

Var så himla mysigt att träffa Sandra idag och nu ska det absolut inte ta tre månader tills nästa gång! Jag köpte en jacka/kavaj och en t-shirt. Hittade även en tröja som jag la undan, förhoppningsvis köper jag den imorgon, kommer ångra mig om jag inte gör det, har ju letat efter en sån modell ett tag nu och den kommer va så fin i sommar till ett par ljusa jeansshorts. Haha, Fanny, vårt uttryck ;)

Ikväll ska den gamla hederliga ligan träffas, det har inte heller hänt på år och dar. Hur bra kan en måndag bli?!Bara älsklingen som fattas.

Nu: middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0