LÅNGFREDAG

Blev ingen bloggning igår, ibland hinns det inte med helt enkelt. Var i skolan, mattedagarna ni vet, på torsdagar, jag har två mattelektioner, sen slutar jag. Fick så grymt mycket gjort och det känns som provet efter lovet kommer gå finemang! Men nej nu ska jag inte prata om skolan, matte och prov utan om LOOOV! Så skönt!

Lovet firades in hemma hos Carl med en del folk, trevligt! Blev för min del väldigt lugnt vilket känns skönt idag!  Glömde kameran hemma och min mobilkamera är riktigt dålig så har tyvärr inga bilder.

Har precis kommit hem från Leksand, påskmiddag med släkten, jättetrevligt. Fick pengar i påskägget och ett superfint armband i försenad födelsedagspresent av min farbror, hans tjej och min kusin, mycket uppskattat, tack! Sen när vi var och skulle köpa en jacka till Moa hittade jag två helcoola tröjor, en grå och en vit, båda med superballa tryck, (haha, ballt, mitt & Sandras ord!) den gråa kommer jag använda till leggings och den vita ska jag spara till sommaren då jag tänker ha den till ljusa jeansshorts, den kommer bli helt perfekt på Peace and love framåt kvällen då det blir lite små kyligt!

Nu ska jag gå upp och mysa med familjen, världens bästa familj.


Kommentarer
Postat av: sandra

haha ballt.. va tänkte vi med :)

2010-04-02 @ 22:47:56
URL: http://sandraahhs.blogg.se/
Postat av: djustd

Glad påsk på dig! =)

2010-04-03 @ 03:48:30
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0