TORSDAG KVÄLL

Idag har jag städat, nästan bestämt mig för vad jag ska ha på mig imorgon, ätit en god sallad, lämnat tillbaks några böcker, handlat, köpt blommor och tagit en powerwalk med min vännina Sandra. Tihi.

Snart dags att ta lite nya egobilder känner jag, haha, har ingen bra profilbild till facebook... :(
Saknar min gamla mobil, den hade grym kamera, den jag har nu är usel. Imorgon ska det tas mycket kort, hoppas på att någon av dom kommer duga som proffebild, haha. Morgondagens uppdrag!! 

Nu ska jag måla naglarna och sen sova. Räknar med att bli utskälld i skolan imorgon eftersom jag inte tänker hålla mitt tal på svenskan, Ulla kommer inte bli glad..

Sovgott!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en riktigt mysig valborg,och ta det lugnt så hoppas jag att du får riktigt kul, vilka fina tussilago kommer ihåg när du brukade plocka till mig

det var ett tag sedan...

Kramar mormor

2010-04-30 @ 15:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0