INSPIRATION/TATTOO



Jag ska göra en tatuering så fort jag kommit på den perfekta texten och platsen, det måste kännas 100 % rätt, och sen måste jag ha fyllt 18, så har några månader på mig att fundera.
Hur som helst så kommer min tatuering vara i den här stilen, enkelt, lätt att dölja och toksnyggt. Som det känns nu blir det som på första bilden, underbar plats, gäller bara att fundera ut vilken text, men har några jag funderar mellan. Annars vill jag nog spara platsen till namnen på mina framtida barn. Sen den andra bilden, jag gillar att den är liten och att det ser ut som man skrivit med en penna i all hast, men gillar inte stället den är på, tror den skulle va fin på smalarmen, på kanten liksom, lite svårt att förklara. Och så skriver man någon fin, kort men väldigt stark och betydelsefull text.


Kommentarer
Postat av: Sebbe Ekman

Jag funderar också på tattoo! Men jag har ingen aning om vad och var.. men första var sjukt snygg! Jobbigt bara att det inte är lika snyggt om 100 år.

2010-04-05 @ 01:24:32
URL: http://swesebbe.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fy va fult du kommer att ångra dig.Skriv me tusch då kan du byta ofta...:-)

2010-04-05 @ 09:53:25
Postat av: G

haha fy i helvete vad lik hon var snibb!!

2010-04-12 @ 10:51:46
Postat av: Anonym

Snälla spara med det,tror du ångrar dig vänta några år.

Puss o Kram Mommo

2010-04-15 @ 16:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0