ETT FÖRSÖK TILL ETT GODNATTINLÄGG

Gör ett försök att knåpa ihop något slags godnattinlägg, men räkna med att det kan bli surrigt och virrigt.

Just nu känns varje lite ansträning jobbig, jag får ont i fingrarna av att skriva det här t ex. Mitt huvud känns 10 kg tyngre än vanligt, det brusar & värker i mina öron, jag kan knappt hålla ögonen öppna och min hals, ja den ska vi inte ens prata om. Hela min kropp skriker efter sängen och sömn och jag tänker lyssna på min kropp och bege mig till sängen så fort jag bara kan. Ska ta med mig en kopp vaniljthé och en skål blåbärsglass till sängen, allt för att lindra min ömmande hals. Sen ska jag krypa ner under täcket och lyssna på ljudbok. Att läsa känns uteslutet med den huvudvärk jag har förtillfället. Men ljudbok duger fint, kan faktiskt tipsa er om det, om ljudböcker alltså, lyssnar på det rätt ofta och det är riktigt avkopplande.

Nej nu måste jag sova. Godnatt på er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla snuttfia ,stackars dig nu får du allt vara rädd om dig så du blir frisk snart, alltså håll dig hemma gå inte ut för tidigt,och mycket värme och lite kärlek.Kramis o puss från mommo

2010-04-18 @ 21:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0