:D

Var på akuten idag igen, den här gången för att jag börjat få ont i mjälten så då tyckte dom att jag skulle åka in så dom fick känna lite på magisen. Men det var inget farligt sa dom, man kan få ont i mjälten när man har körtelfeber, man ska dock undvika att idrotta och göra saker då man risker att få smällar mot magen eftersom mjälten då kan brista och det är inte alls bra.
Men nu till den riktigt bra saken, jag berättade att jag fortfarande hade grymt, jävla ont i halsen så då berättade läkaren att det fanns en slags bedövning som dom använder hos tandläkaren, som bedövar munnen och halsen, så det fick jag med mig hem och när jag kom hem testade jag det och shit vilken befrielse!! Allt domnade verkligen bort, tunga, läppar och det bästa av allt, halsen. Jag höll på att börja gråta för det var så otroligt skönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0