torsdag

Idag har jag varit på stan med Adam & Moa, köpte en otroligt söt bok som jag ska pyssla med nu i höstmörkret och sedan ge bort i present till en väldigt speciell person, åh, det kommer bli så bra!:) Känner mig väldigt kreativ förtillfället, finns så mycket jag skulle vilja göra, måla t ex. Hur ofta har jag lust att måla? Har mycket tankar och ideér som jag vill förverkliga.

Sen spenderade vi en lååång stund inne på BR, Adam ville ha alla leksaker (framför allt svärd, lasersvärd, pistoler och stora legogrejer) över 500 kronor. Och när jag och Moa förklarade för honom att det var för dyrt, så utbrast han: Men är allt i den här affären för dyrt eller?! Med en stor suck. Så söt!

Sen nu har jag varit och tränat, vi var 6 personer idag på träningen om jag minns rätt, SEX STYCKEN. Jättelite ju..
Vi tränade mest skott och spelade lite, går inte att göra ordentliga övningar när vi är så få, riktigt trist. Men kan ju bero på att det är höstlov och många är bortresta men kommer tillbaks nästa vecka, hoppas det är så iaf:)

Nu har jag precis duschat och ska krypa ner i sängen med boken jag läser, den är så bra!!

Sovgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0