tisdag

Jag är sjuk, riktigt jävla förkyld. Feber, ont i halsen, frossa och hela baletten. Jag trodde verkligen jag skulle frysa ihjäl vid lunchtiden igår, fytusan va jag frööös. Jag fryser alltid mycket, men denna gång var det verkligen extremt, rätt läskigt faktiskt. 

I söndags kollade jag på Haik-Digers med Carl, mamma och Clara kikade också en stund innan de åkte och handlade. Lukas var så duktig! Men tyvärr så förlorade dom, lite premiärnerver kan tänkas. Sen kom Lukas hit och vi kollade på den engelska versionen av Wallander med mamma och Moa, resten av syskonen sov och pappa sov med. Mycket mysig kväll<3

Igår och idag har jag inte gjort något vettigt alls, känner mig fruktansvärt inaktiv, avskyr det. Ska plugga lite matte snart hade jag tänkt.

Malin och jag innan utgång. Skolavslutningskvällen, minnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0